Welke maatregelen heeft RRT genomen in verband met de Corona omstandigheden

Basisregels voor iedereen, zowel klanten als medewerkers:

  • Was uw handen
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes om uw neus te snuiten en gooi deze daarna weg
  • Schud geen handen
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen
  • Vermijd drukte.

rrt coronamaatregelen 001

Aanpassingen binnen RRT

Wij hebben in onze gebouwen en in onze manier van werken enkele aanpassingen doorgevoerd. Deze maatregelen zijn:

  • Herschikking van de wachtruimtes, minder capaciteit door meer ruimte tussen de stoelen
  • Voldoende voorzieningen voor handhygiëne.
  • Gebruiken van fysieke barrières in de vorm van plexiglas schermen bij de balie en in de paskamers om daarmee het risico op overdracht te verlagen.
  • Daar waar nodig gebruik van aanvullende persoonlijke beschermende middelen als de type behandeling daarom vraagt.
  • Zolang de besmettingsgraad in Nederland nog hoog is, zullen de voorzieningen voor koffie en water in de wachtruimte niet beschikbaar zijn.

rrt coronamaatregelen 03

Wat verwachten wij van u als klant

Van uw kant verwachten wij ook een aantal aanpassingen om gezamenlijk de kans op overdracht van Corona zo veel mogelijk te beperken. Deze beperkende maatregelen ten behoeve van een veilig bezoek aan Roessingh Revalidatie Techniek zijn:

  • Verplicht dragen mondkapjes bij bezoek aan locaties RRT.
  • Respecteer de 1,5 meter richting andere klanten en medewerkers van RRT.
  • Géén begeleiding in het pand of mee de paskamer in. Indien dit strikt noodzakelijk is, dan maximaal 1 begeleider.
  • Om drukte in de wachtruimte te beperken; kom maximaal vijf miuten voor uw afspraak.
  • Indien de zitplekken in de wachtruimte bezet zijn, verzoeken wij u buiten te wachten.
  • Daar waar betalingen aan de balie dienen plaats te vinden, betaal bij voorkeur met pin.

Heeft u symptomen van Corona (COVID-19), dan horen wij dit graag van u zodat wij samen een nieuwe afspraak kunnen plannen als u weer beter bent. Op welke symptomen dient u te letten (1 – 3 dagen voorafgaand aan de geplande afspraak):

  • Heeft u last van verhoging?
  • Bent u kortademig (in rust of bij lichte inspanning)?
  • Heeft u last van spierpijn?
  • Heeft u last van algehele malaise (in rust of bij lichte inspanning)?
  • Heeft u last van hoesten?
  • Heeft u last van keelpijn?
  • Heeft u last van neusverkoudheid?
  • Heeft u last van recent ontstane onverklaard smaak en / of reukverlies (ook zonder neusverkoudheid)?
  • Heeft u last van extreme vermoeidheid?
  • Heeft u last van pijn achter de ogen?
  • Heeft u op dit moment last van (onverklaarbare) diarree?
  • Heeft u een huisgenoot / partner met een bewezen of verdachte COVID-19?

Heeft u één van de bovenstaande klachten voorafgaand aan de geplande afspraak. Neem dan contact met ons op, zodat wij kunnen bepalen of de afspraak door kan gaan of dat een nieuwe afspraak op een later tijdstip verstandiger is.

Wilt u weten of u bij ons terecht kunt voor een afspraak, of heeft u vragen?
Neemt u dan contact met ons op telefonisch 088 – 999 0 777 of per mail